Umístěte stránky vaší firmy
na Vrchol vyhledávačů
a získejte tisíce potencionálních zákazníků

  Nechejte si vypracovat úvodní SEO analýzu vašeho webu zdarma.
 

Změřte si S Rank od Seznamu

S Rank je číslo, které si Seznam.cz přiřazuje ke každé stránce (přesněji řečeno ke
každému URL). Vyjadřuje něco jako věrohodnost nebo důležitost stránky.

Nové trendy SEO 2018

 

Google dělá ve svém vyhledávácím algoritmu okolo 500 úprav ročně. Od první aktualizace Panda v únoru 2011 tak mnoho aktualizací algoritmu Googlu a i další provedené změny byly ve výsledku více žádoucí a rozsáhlé. Byla pozvednuta spíše kvalita obsahu než jen obsah samotný, zničeny pochybné odkazy a nevyžádané stránky, a odborníci na marketing se přestali spoléhat jen na výkonnostní data a používání klíčových slov.

Změny jsou navrženy tak, aby vylepšily kvalitu výsledků, které Google najde pro své uživatele - pro ty, kteří praktikují SEO (Search Engine Optimization = optimalizace pro vyhledávače).

SEO se bude vždy vyvíjet a bude pořád okolo nás. Mnozí jej přirovnávají k daňovému právu, jelikož je to také soubor předpisů, které slouží k optimalizaci podniku. Tradiční SEO ale nikdy nezmizí, protože stejně musíte vaše stránky připravit prostřednictvím výzkumu klíčových slov.

V SEO optimalizaci záleží vždy na obsahu marketingu, proto je důležité se na tento obsah, především jeho kvalitu, zaměřit.

 


Změny v roce 2018
 

I v roce 2018 budou vyhledávače ještě chytřejší. Budou umět rozlišovat mezi stránkami, které poskytují hodnocení z jiných stránek. SEO bude spojené se sériemi HTML, budování linků a s taktikami klíčových slov, které umožní lepší zařazení stránky ve vyhledávači.

Rok 2018 přispěje k tomu, že sociální přítomnost bude mnohem důležitější než samotné vyhledávání. Je to dáno tím, že se sociální přítomnost stává mnohem spolehlivější, pokud jde o obchodování a vytváření povědomí o značce. Lidé totiž mohou rychle sdílet obsah napříč sociálními sítěmi jako je Twitter, Facebook, Google+ či LinkedIn. Bohužel bude ale složité určit správný sdílený obsah, který posune danou stránku v žebříčku hodnocení na Googlu. S lepším umístěním stránek může pomoci aplikace Flipboard, která shromažďuje data o obsahu stránek.

Ve spojení se SEO bude rok 2018 ve znamení mobility. Dnes je více než 40 % e-mailů zobrazováno na mobilních zařízeních. SEO a související obsah optimalizovaný pro mobilní platformu, která spojuje jiné aplikace přes otevřené API rozhraní, bude i nadále největším trendem, ale zároveň také zajímavou výzvou. Navíc, vyhledávání v mobilních zařízeních se rozvíjí více než na desktopových počítačích.

Přibývat budou dotazy v přirozeném jazyce. Google totiž chce, aby lidé byli schopni „mluvit“ s vyhledávači stejným způsobem, jakým by mluvili s ostatními lidmi. Chce tak analyzovat věty a pochopit jejich záměr.

Co se týče SEO expertů, jejich role se bude vyvíjet a nastane tzv. znovuzrození SEO agentur. Spojení SEO a tradičního PR bude představovat další nový trend, který bude nazýván digitální PR.

Důležitá bude také zpětná vazba se zákazníky, která vám ukáže, co můžete zlepšit. Co se týče zákazníků, je potřeba být k nim čestný, a tak se díky SEO můžete zaměřit na vytvoření opravdu kvalitního obsahu stránek, který bude pro uživatele nápomocný a který nebude uvádět nepravdivé informace. SEO Vám pomůže stát se autoritou, vybudovat si určitý vliv a být lepší než konkurence.

Rok 2018 se ponese v duchu rozvíjení webových stránek. Nechte si vytvořit stránku se zábavným obsahem, která pak bude prezentována prostřednictvím online médií.

Další nezbytností pro uspění ve světě SEO v roce 2018 je zaměření se na kvalitu. Samozřejmě, že obsah je také důležitý, ale kvalita rozšiřuje technickou stránku vašeho webu. SEO vám zaručí, že obsah je přístupný a optimalizovaný pro mobilní vyhledávače.

Novým trendem bude vytvoření samostatné stránky pro desktopové a mobilní uživatele. Vzhledem k tomu, že se digitální technologie vyvíjejí, je nutné přizpůsobit webové stránky pro smartphony a tablety tak, aby byly co nejlépe zobrazitelné v prohlížeči. Nezapomeňte, že se vyvíjejí i programovací jazyky, kterým byste se měli také přizpůsobit.

Závěrem lze říci, že SEO by mělo být hlavně o vytváření vnímavého designu stránky, marketingové strategie, socializaci a ujištění se, že stránky jsou reprezentativní a zahrnují spousty klíčových slov.

PŘÍPADOVÉ STUDIE

SIDLOPROFIRMY.CZ

SIDLOPROFIRMY.CZ
Web: www.sidloprofirmy.cz Termín realizace: 2015

Klíčová slova projektu:
sídlo firmy (1. místo Seznam.cz)
virtuální kancelář (4. místo Seznam.cz)

OrganizacniSlozka.cz

OrganizacniSlozka.cz
Web: www.organizacnislozka.cz Termín realizace: 2015

Klíčová slova projektu:
organizační složka (1. místo Seznam.cz)
založení organizační složky (1. místo Seznam.cz,
2. místo Google.com)

ServerHosting.cz

ServerHosting.cz
Web: www.serverhosting.cz Termín realizace: 2016

Klíčová slova projektu:
server hosting (1. místo Seznam.cz)

Jednatele.cz

Jednatele.cz
Web: www.jednatele.cz Termín realizace: 2017

Klíčová slova projektu:
nominee jednatel (1. místo Seznam.cz a Google.com)
jednatel (2. místo Seznam.cz)

Virtualnikancelarepraha.cz

Virtualnikancelarepraha.cz
Web: www.virtualnikancelarepraha.cz Termín realizace: 2017

Klíčová slova projektu:
virtuální kancelář (2. místo Seznam.cz, 3. místo Google.com)

Rekreacnidomy.cz

Rekreacnidomy.cz
Web: www.rekreacnidomy.cz Termín realizace: 2017

Klíčová slova projektu:
rekreační domy (1. místo Seznam.cz)

Loading map...

Kontaktujte nás

Prosím, zadejte jméno.
Prosím, zadejte platnou emailovou adresu.
Prosím, zadejte zprávu.
SEOptimalizace.cz
tel.: (+420) 228 808 070 | e-mail: info@seoptimalizace.cz
web: www.seoptimalizace.cz